Tema: Re: LESTO inerpretacijos
Autorius: DasI
Data: 2012-08-23 16:03:20
Pradekim nuo ta, kad esminis klausimas yra del to, kurioje vietoje visgi
yra prisijungimo tashkas. I tai manau vienareikshmishkai atsako
"Prijungimo tashko" apibrezhimas ish nutarimo. Ir jame nekalbama apie
galias o tik apie itampa! Todel jei shalia yra tinkamos itampos elektros
linijos atrama priklausanti LESTO ir aktyvi, pajungimo tashkas ir bus ta
atrama, o ne kazkoks MENAMAS tashkas viduryje lesto tinklu kuriame atseit
pakanka galios.

Jei butu prieshingai, jie galetu ant vartotojo kabinti tinklu
modernizavima iki pat Elektrenu ar pan... :)