Tema: Re: LESTO inerpretacijos
Autorius: Laimis
Data: 2012-08-28 12:47:28
mindis rašė:

> eik tu naxui su savo supisto lesto metodika, mane domina kainu komisijos
> nustatyti ikainiai o ne sunitereuotos puses issikalinejimai, o ka tu cia
> pisi prota su 7 punktu, tai cia kalba eina apie MANO puseje esanti
> tinkla skaiciuojant nuo lesto stulpo.

Aš tau cituoju tą pačia kainų komisijos patvirtintą metodiką, kurią čia
pats interpretuoji kablelius rankiodamas. Ir kurios tu nemoki atidžiai
perskaityti, prisisapaliojęs už ką tu moki padidintą galios mokestį, ožy
tu... :-)
Sėkmės kovojant su vėjo malūnais, parašyk dar į o.law ir jei dar bent 5
žmonės tau paporins, kad esi tas pats ožys, tai juk išvadų nepasidarysi...?