Tema: Re: LESTO inerpretacijos
Autorius: mindis
Data: 2012-08-23 10:50:03
jei dar nesupratai, butent tokia praktika as ir kvescionuoju, prijungimo
taskas yra tas, kur fiziskai prijuntas mano dezes dratas, o ka jie ten
toliau upgreidina, tai ju beda, nes as uz ta upgriedinima moku didesni
vienkartini galios mokesti. tokia yra energetikos kainu komisijos
ikainiu esme buitinimas vartotjams ir padaryta tam, kad lesto negaletu
piknaudziauti savo monopoline padetim.