Tema: Re: P-Park istorijos tesinys
Autorius: Bronco
Data: 2012-03-27 14:57:50
On 2012-03-27 07:12, Linas Petkevičius wrote:
> Isitikies, kad jiems istatymas leidzia rinkti duomenis bet kokiu asmenu,
> kurie net nera su jais niekada tureje jokiu sutartiniu santykiu?

Atsakydami į Jūsų paklausimą dėl asmens duomenų tvarkymo, informuojame,
kad UAB „P-parkas" yra registruotas duomenų valdytojas (identifikavimo
kodas asmens duomenų valdytojų valstybės registre kodas P4255). Kol
skolininko įsiskolinimas nėra padengtas UAB „P-parkas" turi teisę
tvarkyti skolininko asmens duomenis, esančius VĮ „Regitra" ir Gyventoji)
registro tarnybos prie LR VRM duomenų bazėse.

Tai jų atsakymo ištrauka. Aš tikrai neplanuoju įsitikinti jie čia rašo
tiesą ar melą, bet anot jų jie yra "registruotas duomenų valdytojas".
Tad jei jiems kabliukų dėl naudojimosi duomenimis ir jų tvarkymo iš
Regitros ir IRD duomenų bazių minėtos įstaigos neturėjo ir neturi, tai
nematau pagrindo šituo punktu abejoti. Be to, ką bendro turi, tarkim,
neteisėtas duomenų rinkimas ir jo skola šiai įmonei? Mano galva čia du
atskiri dalykai ir jam tikrai neuždrausta kreiptis į atitinkamas
tarnybas norint išsiaiškinti ar "tikrai teisėtai P-Park disponuoja
duomenimis", bet skolos fakto tai nei kiek neįtakos.