Tema: Re: P-Park istorijos tesinys
Autorius: Pi.
Data: 2012-03-27 13:33:33

> Ne - nesuprantu.  Man karutis ne motina gimtoji - ne problema duoti ar
> kolegai kur nuvaziuoti ar seip paskolinti patikimam zmogui. Jau nekalbant
> apie imones automobilius.

   nu tai ir pasakyk kam davei.. o jei nepameni pats vaziavai ar kazkam
davei.. tai? skaitai, kad tai normalu ir taves neliest, nes tu pamirsai, kad
reikia laikytis KET ir pan.

> Taip - nes ginklo ash bet kam duoti negaliu ir tai reglamentuoja
> istatymai. Tuo tarpu automobiliui tai negalioja.

daznu atvejis automobilis yra pavojingesnis uz ginkla..

o kaip su tel ir sms.. grasinancia.. ar siaip koki porno prenumerata paemes
kas nors tau uzsako.. ir kasdien po 5lt iraso tau i saskaita.. irgi
nemokes.. juk ne tu issiuntei sms-uzprenumeravai..? kas siunte pamirsai?