Tema: Re: P-Park istorijos tesinys
Autorius: Pi.
Data: 2012-03-27 00:38:25

> Tai jei pas mane prisijungus prie routerio atsiranda puslapis, kaip
> Zebroje, kad viena minute interneto - 5 Lt, ash galiu susirades kokiu tai
> budu noutbuko savininka post factum parsyti jo susimoketi? Net jeigu jis
> sako, kad tuo metu noutbukas buvo ne pas ji?

is principo taip.. nes fiksuotas faktas, kad situ notebooku buvo jungtasi..
laikas, vieta ir pan fiksuoti.. o tai kaip ir ne mano reikalas kam tu dalini
kompa..  susimokek uz paslaugas man, o tada, jei nori, atsiimk is to kas
tikrai browsino

> Jei ash neturiu jokiu irodymu, kad tai padarei tu - o uz ka tu turetum
> atsakyti?

tu turi irodyma, fotke, kaip konkreti valtis, kuri priklauso man,
pervaziuoja tave.. ir? dzin.. ? as nepamenu, kad buciau vaziaves.. o ir kas
vaziavo nezinau.. manim visi patiki ir as nekaltas..