Tema: Re: P-Park istorijos tesinys
Autorius: Yvl
Data: 2012-03-26 16:51:59
o as turiu teise nezinot, kas vairavo?

"Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message news:jkpqpk$53v$1@trimpas.omnitel.net...
Nieko naujo prie to, ką jau pasakė Linas, nepridursiu. Jų pačių rašte
viskas parašyta korektiškai, t.y. jog "automobilių vairuotojai"
konkliudentiniais veiksmais priima jų viešą ofertą, taip akceptuodami
pasiūlymą. Todėl, jei Yvl nebuvo auto vairuotojas, jis turėtų taip ir
atsakyti. Ar kreipsis P-park į teismą ir ar teismas galų gale įpareigos
Yvl pasakyti kas vairavo jo auto, aš tikrai nespėliosiu. Pasakysiu tik
tai, jog nesivadovaujant paniatkėmis, reiktų apie tai pranešti auto
vairuotojui, jog tas geranoriškai susimokėtų baudą. Jei jis to
nepadarys, tai aš nematau prasmės šį dalyką dangstyti pačiam pagal
"paniatkes". Kiekvienas sveiko proto žmogus privalo suvokti, jog statant
auto į mokamą parkingą reikia susimokėti net ir tada, kai nėra šlagbaumo.