Tema: Re: P-Park istorijos tesinys
Autorius: Pi.
Data: 2012-03-27 13:52:11
news:jks5hu$860$1@trimpas.omnitel.net...

> "Pi."  wrote in message news:jks51s$7h2$1@trimpas.omnitel.net...
>

>  >nu tai ir pasakyk kam davei..
>
> Nu tai nepamenu - kiek galiu kartoti.

> Nu tai ir nieko - o ka?

anot taves..  pamirsti, kad vairavai, kad nesumokejai ir dzin.. amnezija
atleidzia nuo atsakomybes.. afigienai. milvydas toks buvo.. irgi
issidirbinejo, savo teises demonstravo.. baigesi.

> Nebudamas eismo dalyviu ash KET galiu ir pamirsti. O ir ne prie ko cia
> tai.

jo jo.. atvaziavai i mokama aikstele(ka mokama zenklai informuoja..) islipai
is masinos ir jau tu nebe eismo dalyvis, todel KET laikytis nebereikia..
nemoket irgi galima, nes tu isvis pamirsai, kad atvaziavai cia..  afigienai

> Eik i seima, reikalauk, kad butu priimti tau reikalingi istatymai.

balsuosi uz mane?

> Bus kaltintojas, kuris privales surinkti irodymus. Taciau man juos
> pateikineti nebus privaloma.

tai irodymai yra.. tavo masina stovi mokamoj vietoj.. tu nesumokejai.. o tu
irodyk, kad sumokejai, kad pamirsai kaip atvaziavai..

> Ne - bus kitaip. Bet man jau nebeidomu su tavim, nes uzsipisau diskutuoti
> apie tiesas, kurios man akivaizdzios.

bus elementaru.. nutrauksi prenumerata.. susimokesi pilna
saskaita/pagasdinsi, kad iseisi pas kita operatoriu ir jis vertindamas
ilgameti bendradarbiavima atleis tave nuo mokescio.. o jei nevertins taves,
tai susimokesi viska.

pastebejau dar viena dalyka, kad kai baigiasi argumentai pas tave, tai
nebeidomu diskutuot.. NES LINAS ZINO GERIAU. LINO TIESOS TEISINGOS. :))))