Tema: Re: P-Park istorijos tesinys
Autorius: MumZer
Data: 2012-03-27 00:51:05
*Asmens duomenų tvarkymo tikslas*
     Skolų išieškojimas iš asmenų, nesumokėjusių už automobilių
stovėjimo aikštelės paslaugas
*Duomenų subjektų grupės* 	*Asmens duomenų sąrašas* 	*Ypatingi duomenys*
Asmenys, kurie nesumokėjo už automobilių stovėjimo aikštelės paslaugas
ir kuriems yra pagrindas pareikųti reikalavimą dėl šio įsipareigojimo
nevykdymo

Skolininko, asmenu nesusimokėjusių. ir t.t.

Bet tai taip iš lempos pavadina tave skolininku.. Ir važiuojam?
Juk ne tu skolingas, o Don Pedro, kuriam tu davei vairuoti automobilį.
Reiškia - tavo asmens duomenų jie prašė ir juos tvarko neteisėtai..

Pagal tokią analogiją: tarkim yra leidimas teroristus šaudyti.
- Kodėl nušovei?
- Nes man pasirodė, kad anas yra teroristas.
- O tai ko nepaklausei?
- Tai kada ans jau negyvas, kaip aš jo paklausiu?