Tema: Re: P-Park istorijos tesinys
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-03-27 11:33:31
O jeigu tu nufilmuotas mano parduotuveje su isnuomotu fraku, o Plungeje
tokia nuoma uzsiima tik viena kontora? Frako savininkas jau turi atlyginti
uz pavogta bulkute?

"Pi."  wrote in message news:jkrts9$u1a$1@trimpas.omnitel.net...

oj ir vel nevykes pvz.. fotkes yra kur masina stovi toj vietoj uz kuria
reikia moket..
kreipiasi i savininka su prasymu sumoketi.. savininkas cia ne prie ko.. ir
nurasyt viska i nuostolius?