Tema: Re: P-Park istorijos tesinys
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-03-27 11:47:47

"Pi."  wrote in message news:jkruhv$uts$1@trimpas.omnitel.net...

>anot taves interneto kavines savininkas be jokios atsakomybes gali
>isilauzineti i pentagona ir teigti, kad jis nieko nezino ir likti
>nepatratintas?

Ash taip neteigiu. Bet tavo nuomone jis atsakys ir uz tuos, kurie tai padare
be jo zinios.

>jei mergele aties ir pasakys.. zinai buvau pas tave bute ir mane
>isprievartavo.. savininkas labai greit prisimins kas pas ji sveciuose
>buvo.. o dar.. ji atsinesa ir nuotraukas to cuvako kuris tai padare

O kodel tu perdirbi mano pavyzdi? Tikrai viesbucio savininkui kazkas bus,
jeigu pas ji ateis mergaite po devyniu menesiu su reikalavimu pateikti
kliento duomenis, nes jos nuomone ja pasinaudojo? Ir jam bus kazkokios
sankcijos jeigu jis netures apie ta klienta duomenu?