Tema: Re: P-Park istorijos tesinys
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-03-27 00:32:32

"Pi."  wrote in message news:jkqmt5$132$1@trimpas.omnitel.net...

>nes cia routerio savininkas pries tau prisijungiant ispejo, kad teks
>moket.. o tu pasinaudes interiu nesumoki, nes kompas tai ne tavo.. o kompo
>savininkas irgi nemoka, nes pamirso kas naudojosi kompu..

Tai jei pas mane prisijungus prie routerio atsiranda puslapis, kaip Zebroje,
kad viena minute interneto - 5 Lt, ash galiu susirades kokiu tai budu
noutbuko savininka post factum parsyti jo susimoketi? Net jeigu jis sako,
kad tuo metu noutbukas buvo ne pas ji?

>tai jo.. pats pervaziuoju tau per galva ir sakau, kad nezinau kas vaziavo,
>nes pamirsau.. tai ir neatsakau...?

Jei ash neturiu jokiu irodymu, kad tai padarei tu - o uz ka tu turetum
atsakyti?