Tema: Re: P-Park istorijos tesinys
Autorius: Pi.
Data: 2012-03-27 14:01:36

> Rimtai ash? O ne tas kur pastate?

daviau pvz. ir atsakymo is taves nesulaukiau.. kaip butu kai mano
automobilis sudega ir sudegina kitus.. pamirsau, kad vaziavau ir kaimyna
perkasi uz savo pinigus masina.. nes nu as pamirsau kas paskutinis buvo
valdytojas- kaltu nera.?
kas susimoketu uz sms prenumerata tu ar tas kas paskutinis laike tavo tel?

> O asmenishkumus pastebejau tu pirmas pradejai. Taip kad geros dienos -
> http://tinyurl.com/cbu5vhw .

nebuk toks jautrus.. sioje diskusijoje niekur asmeniskumais nesimeciau:) nu
pabaigoj-padidintom raidem.