Tema: Re: P-Park istorijos tesinys
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-03-27 00:24:11
Ash tau isnuomoju SS uniforma. O tu su ja nueini į sinagoga. Sinagogoje ant
sienos kabo rastelis - "Jei kas ieis vidun su SS uniforma - jos savininkui
bauda 100 tiugriku". Tu net pasirasei, kad su tuo sutinki. Ar manai, kad ash
jau kazka rabei skolingas?

9punktas nurodo, kad transporto pr savininkas....... blablbla