Tema: Re: P-Park istorijos tesinys
Autorius: Bronco
Data: 2012-03-27 02:37:16
On 2012-03-27 01:15, Yvl wrote:
> o vykdyti nevisai teisetais budais* - jau azhuras ir zaibys?

Tikrai ne. O kas tau sako, jog tai gerai? Aš tikrai nesakiau.

> *rinkti ir tvarkyti asmens duomenis

... pagal įstatymų numatytą tvarką...

> ir as niekur nesakiau, kad nesutinku sumoket uz stovejima. as nesutinku
> segt jiem pidiso uz tai, kad jie taip panorejo

Sakai? Bet, užuot ginčijęs tau priskaičiuotą pinigų sumą, ką tu darai?
Stengiesi visai išsisukti nuo pareigos apmokėti gautas paslaugas bet
kokia apimtimi. Aš sutinku, nelabai "gražūs" tie paskaičiavimai žiūrint
nuo tavo bačkos, bet ar pats elgiesi teisingai? Teisėje taip yra, jog
vienas neteisėtas veiksmas negali būti "padengtas" kitos pusės neteisėtu
veiksmu. Iš ne teisės teisė negimsta.