Tema: Re: Nuskanuotas pranesimas
Autorius: Johnas
Data: 2009-03-03 10:59:50
Atkreipsiu dėmesį, jog Linas šaipėsi iš žodžių "sumokėsi už registruotą laišką". Jis tai priėmė tiesiogiai, ir todėl bandė išsiaiškinti, kokiu būdu policija priverčia žmogų sumokėti už registruotą laišką :))))

O tai, kad pareigūnai surinks duomenis ir atsiųs paštu - TIESIOGIAI neturi niekaip įtakoti galutinio sprendimo.
Be abejo, žmogiškasis faktorius gali suveikti, ir kaip kad tu ir sakei, jei pats atbėgsi pas juos, tai gal tik pirštu pagrūmos. O jei lauksi formalumų, tada be abejo įspėjimo kaip nuobaudos nėra už šį pažeidimą, ir neišvengsi bent jau minimalios baudos.

O bet tačiau, net ir nubėgus pas juos - kas GARANTUOS, kad tik pirštu pagrūmos? Gal visgi ims ir įkals minimalią ar vidurkį?
Taigi, reziumuojant, jei Glebas pasvėrė savo riziką, ir nusprendė, kad tikimybė NEgauti jokios baudos yra absoliučiai minimali, tai tada jis renkasi viską atlikti formaliai ir korektiškai. T.y., lauks registruoto laiško, už kurį "sumokės" :)