Tema: Re: Nuskanuotas pranesimas
Autorius: Glebas
Data: 2009-03-02 17:04:57
"Terpentinas" <skiediklis@646.com> wrote in message news:gogqtm$f2e$1@trimpas.omnitel.net...
> Supranti kas idomiausia tai, kad pareigunams visai nusispjauti ka tu laikai
> ar nelaikai.

Jei gausi rasteli ant WC popieriaus, kad paskambinkite telefonu tokiu ir tokiu i policija, tai laikysi oficialiu dokumentu ir skambinsi?

> Greiciausiai tu turesi susimoketi bauda ir tuom mandrumas
> isgaruos, nes nebus pagrindo netiketi pareiguno liudijimu. Galesi sakyti,
> kad newsuose Juristas Linas tau sake neiti, ir nieko nebus:) ir dar sakyk,
> kad Linas sake, kad tas lapelis siuksle. Nors man asmeniskai kaip sakiau
> dzin kas ten pas tave ir kaip.

Prie ko cia Linas? Ir kokio pareiguno liudyjimu nebus pagrindo netiketi? Kad pazeidziau? Nesigincysiu, pazeidziau. Kad pareigunas ant snieguoto lango padejo galimai visiskai neteisingai uzpildyta (apie tai ir buvo klausimas!) saukima? Irgi sutiksiu, gal ir padejo pareigunas, radau, nesupratau, pamaniau, kad vaikai juokauja.
Dar karta pasikartosiu - negincyju pazeidimo, jei reikia, sumokesiu as ta bauda.
Lapelis tikrai panasus i siuksle, toki ir pats galiu uzpildyti rades tuscia ismesta, bet ar tai nuo to tampa oficialiu dokumentu?
O jei tamstai dzin, tai ir kalbek remdamasis konkreciais teises aktais, bent jau siame groupse, nes kalbos apie atbegancius antstolius, mokesti uz registruota laiska ir panasiai yra nu tokios nelabai patikimai skambancios zinok :)

> Nors kaip minejau as tavo vietoje susiskambinciau ir nueiciau, nes musu
> kaimynui taip buvo, nuejo, igaliotinis pasake, kad jei dar karta pamatys tai
> tikrai baudos israsys. Niekas nesimaive, gailejosi tuom viskas ir pasibaige.

As ir nesimaivau, as tiesiog nesuprantu kas ten ko prirasinejo, o del to skambinti i policija nenoriu.
Nemegstu lysti ten, kur manes nekviecia...
Ir nebijok, tam tikri veiksmai, siekiant issiaiskinti kas ten visti yra vyksta. Kaip ir del tokios lapuko uzpildymo formos :)
Su savo igaliotiniais gali tartis ir kalbetis kiek nori, cia bus kabinetas su eile uz duru, kur paprasta schema - gailiesi, gauni minimuma, nesigaili - gauni tris ketvircius baudos.