Tema: Re: Nuskanuotas pranesimas
Autorius: Glebas
Data: 2009-03-02 12:17:11
Terpentinai, buk zmogus, paskaityk viska dar karta.
Ka man pasakyti paskambinus? Parasysiu didelem raidem, kad perskaitytum. KOKS BYLOS NUMERIS?
Butent to klausia ten paskambinus. "Koks yra numeris, uzrasytas ant pranesimo?" Tikiesi, kad ten tas pareigunas ir laksto po kiemus, o kai nelaksto, tai tame kabinete sedi? :))
Ir ka cia dabar kalbi apie antstolius? Kokie antstoliai? Is kur? :)