Tema: Re: Nuskanuotas pranesimas
Autorius: Cube
Data: 2009-03-02 14:11:48
Linas Petkevičius wrote:
> Dar vienas niaunsas - o kodel cia ishkart pradeda figuruoti teismas ? Siam
> reikalaui iki teismo dar ogogo kiek popieriais plaukti.

Teismas cia tame, kad paprastai snekant policija gali surasyti ka nori,
o skusti jau reiks teismui. Va ir ziurim ka teismas pasakys. Tinkamai
neinformuotas - abejoju. Kad turi issikviesti savininka, prasyti duomenu
apie vairuotoja ir t.t. - taip, turi, bet policija aplamai turi labai
daug ka daryti, o nedaro ir teismai del formaliu pazeidimu
administraciniu nutarimu nenaikina. Va policija paims, preziumuos, kad
savininkas lygu vairuotojas ir uzdes bauda jam. Ir ka tu tada teisme
pasakysi - taip, vairuotojas as, bet policija pirmiau turejo mane
kviesti kaip savininka ir prasyti duomenu apie vairuotoja, todel prasau
nutarima panaikinti? O teismas pasakys - tai va, dabar turi teise
pateikti visus situos duomenis teisme. O jei kazkokiu nutarimui
priesatraujanciu duomenu nera, tai jis laikomas teisetu.