Tema: Re: Nuskanuotas pranesimas
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-03-02 12:19:00
Dar karta sakau jei sius tau reg. laiska tai sius baudos kvita, tau to
reikia?
Juk ne zmogu uzmusei, pasiskambink, sakyk gailiuosi gausi minimaliai. Jei
isidirbinesi kaip Petkevicius gausi pagal maksimuma. Gal jokios bylos dar
nera, tiesiog kvieciasi pokalbiui. Nelauk suakimo reg laisku su bylos Nr.

"Glebas" <ner@pasto.lt> wrote in message
| Policijos pareigunai privalo pranesti, kad kvieciasi pokalbiui.
| Taip pat turi normaliai uzpildyti ta pranesima.
| Koks bylos numeris? Kam to reikia? Skaitom pranesima, jame parasyta, kad
kreipiantis i policija rastu, reikia nurodyti bylos numeri. Is kur man
sitame pranesime ji paimti?
| Kas toks israse? Slavejas Vasia, ar policijos pareigunas kazkoks? Kaip
nustatyti israsiusio asmens pareigas bei tapatybe (kas jau leistu manyti,
kad pranesimas bent jau tikras)?
| Na, popieriukas istirpo po lietumi, kodel turiu moketi uz kazkoki
registruota laiska, kuri man sius? Kaip jie nustato, kad pranesima paemiau
as, o ne lakstantys vaikai, arba ji nepastebejas visa apsnigta nuvaliau su
visu sniegu nuo stiklo?