Tema: Re: Nuskanuotas pranesimas
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-03-02 11:47:44
Tai kiek postu i newsus parasei, tai butum seniai googleje surades tos
pilaites budincio tel. nr. ir viska seniai isiaiskines. Ten juk tau ir
kabineto Nr. parasytas, o 2719401 cia ne tel. Nr. kartais? Nes jeigu tu
netvyksi tau sius registruota laiska uz kuri tu tikrai turesi susimoketi.
Nors is esmes jeigu tu labai uzimtas zmogus tai per banka koki simtuka kita
galesi ir nusirasyti.

"Glebas" <ner@pasto.lt> wrote in message
| Negaliu as nueiti, man per didele prabanga butent ta diena eiti darbo metu
pas juos.
| Be to negaliu paskambinti ir paklausti, nes nei bylos numerio, nei
protokolo numerio, nei uzpildziusio pareiguno tame pranesime nera. Tai pagal
ka man su jais kalbeti? Pagal valstybini numeri prasyti, kad ieskotu? Manai
cackinsis ir kiekvienam pasakiusiam valstybini numeri taip ims ir tikrins
visas bazes, ar buvo kazkoks kreivas pranesimas parasytas?