Tema: Re: Nuskanuotas pranesimas
Autorius: Glebas
Data: 2009-03-02 16:04:20
Smaikstu :)
Tamsta nesikabinejes prie zodziu per nezinau kiek zinuciu sugebejai atsakyti i pradini klausima? :)
Tai, ka radau ant lango nelaikau oficialiu policijos dokumentu, nors tu ka. Jei jau pradesim tokius laikyti oficialiais, tai greitai pakaks ant apsnigto langu pirstu parasyti kvietima ir jis bus lygiai toks pat oficialus.
Klausimas buvo butent apie sito popieriuko forma, apie butinus rekvizitus, kuriuos privalo palikti pareigunas.