Tema: Re: "Policijos pranesimas"
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-03-02 11:13:41
Nu tai gal nuo skenavimo ir reikejo pradeti, nes jau labai miglotai tu cia
rasai.

"Glebas" <ner@pasto.lt> wrote in message
| Terpentinai, tu neieskodamas slaptu kabliuku ir nekurdamas samokslo
teroriju, gal tiesiog perskaityk apie ka klausiu :)
| Negincyju, kad stovejo negeroje vietoje. Bet sakau, ant to popieriuko tik
parsyta, kad prasom atvykti i Giraites 3, nes stovejo zenklo galiojimo
zonoje. Klausimas yra apie kitka - ant to lapuko nera jokios uzuominos kas
ji israse, jokio antspaudelio ar pareiguno paraso.
| O del nuejimo - man tai yra darbo laikas ir nera taip paprasta iseiti. Dar
karta pakartoju, kad isiskaitytum pagaliau - pazeidimo negincyju.