Tema: Re: Nuskanuotas pranesimas
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-03-02 14:30:55
Siaip tai manau tu neabejoji, kad tai pareiguno darbas, nes priesingu atveju
tu galetum pagasdinti ta kuris suklastojo pranesima. Bet klastoti pranesima
labai kvaila, todel as asmeniskai tuo netikiu, bet cia tavo kose tu ir
kapstykis, parasyk kaip tau baigsis.

"Glebas" <ner@pasto.lt> wrote in message
| Tai ir smagu :)
| Del ko neskambinu ir neisiu yra vienas paprastas motyvas. As labai
abejoju, kad ta popieriu israse policijos pareigunas.