Tema: Re: "Policijos pranesimas"
Autorius: Glebas
Data: 2009-03-02 08:36:53
Terpentinai, tu neieskodamas slaptu kabliuku ir nekurdamas samokslo teroriju, gal tiesiog perskaityk apie ka klausiu :)
Negincyju, kad stovejo negeroje vietoje. Bet sakau, ant to popieriuko tik parsyta, kad prasom atvykti i Giraites 3, nes stovejo zenklo galiojimo zonoje. Klausimas yra apie kitka - ant to lapuko nera jokios uzuominos kas ji israse, jokio antspaudelio ar pareiguno paraso.
O del nuejimo - man tai yra darbo laikas ir nera taip paprasta iseiti. Dar karta pakartoju, kad isiskaitytum pagaliau - pazeidimo negincyju.

p.s. galesiu nuskanuoti ta lapuka, jei jau taip sunku isivaizduoti kaip jis atrodo :)