Tema: Re: Nuskanuotas pranesimas
Autorius: ttt
Data: 2009-03-03 08:39:07
Man jau 7 menuo kaip nesuformina. Abejoju kad formins.
Manau cia posto autoriaus reikalas. Gali rizikuoti sulaukti oficialaus
pakvietimo, arba gali ir nieko nesulaukti. Sulaukus oficialaus kvietimo
susimokesi vidutine bauda. Jei nueisi - taip pat gali susimoketi
vidutine bauda, nes abejoju kad jie visus ispejineja uz dyka.

As vietoj autoriaus neiciau.

Terpentinas laid this down on his screen :