Tema: Re: Nuskanuotas pranesimas
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-03-02 16:36:38
Supranti kas idomiausia tai, kad pareigunams visai nusispjauti ka tu laikai
ar nelaikai. Greiciausiai tu turesi susimoketi bauda ir tuom mandrumas
isgaruos, nes nebus pagrindo netiketi pareiguno liudijimu. Galesi sakyti,
kad newsuose Juristas Linas tau sake neiti, ir nieko nebus:) ir dar sakyk,
kad Linas sake, kad tas lapelis siuksle. Nors man asmeniskai kaip sakiau
dzin kas ten pas tave ir kaip.
Nors kaip minejau as tavo vietoje susiskambinciau ir nueiciau, nes musu
kaimynui taip buvo, nuejo, igaliotinis pasake, kad jei dar karta pamatys tai
tikrai baudos israsys. Niekas nesimaive, gailejosi tuom viskas ir pasibaige.

"Glebas" <ner@pasto.lt> wrote in message
| Smaikstu :)
| Tamsta nesikabinejes prie zodziu per nezinau kiek zinuciu sugebejai
atsakyti i pradini klausima? :)
| Tai, ka radau ant lango nelaikau oficialiu policijos dokumentu, nors tu
ka. Jei jau pradesim tokius laikyti oficialiais, tai greitai pakaks ant
apsnigto langu pirstu parasyti kvietima ir jis bus lygiai toks pat
oficialus.
| Klausimas buvo butent apie sito popieriuko forma, apie butinus rekvizitus,
kuriuos privalo palikti pareigunas.