Tema: Re: "Policijos pranesimas"
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-03-02 08:12:28
Man toks jausmas, kad straipsnio autorius kaska nutyli. Jei tave ragina
kaskur kreiptis ir kaska sumoketi, tai turi buti nurodyta kur ir pas ka
kreiptis, jei nenurodoma nei kas israse nei kur kreiptis tai zinoma kur tu
kreipsiesi. Man atrodo, kad straipsnio autoriui ten viskas aiskiai surasyta,
tik nera pareiguno paraso, ir del to p. Glebas bando isisukti. Jei taip tai
nueik ten kur parasyta, sakyk klydau, gailiuosi ir galbut niekas taves
nebaus. Galimas dalykas, kad kita popiergali gausi pastu ir su didesne
bauda. Pas mus kieme klijuoja dvieju tipu lipdukus, pirma karta ispejimas,
toksai zalias, antra karta oranzinis su raginimu atvykti i Policijos
nuovada. Kituose miestuose matyt kitaip.