Tema: Re: Nuskanuotas pranesimas
Autorius: Glebas
Data: 2009-03-02 12:10:21
Policijos pareigunai privalo pranesti, kad kvieciasi pokalbiui.
Taip pat turi normaliai uzpildyti ta pranesima.
Koks bylos numeris? Kam to reikia? Skaitom pranesima, jame parasyta, kad kreipiantis i policija rastu, reikia nurodyti bylos numeri. Is kur man sitame pranesime ji paimti?
Kas toks israse? Slavejas Vasia, ar policijos pareigunas kazkoks? Kaip nustatyti israsiusio asmens pareigas bei tapatybe (kas jau leistu manyti, kad pranesimas bent jau tikras)?
Na, popieriukas istirpo po lietumi, kodel turiu moketi uz kazkoki registruota laiska, kuri man sius? Kaip jie nustato, kad pranesima paemiau as, o ne lakstantys vaikai, arba ji nepastebejas visa apsnigta nuvaliau su visu sniegu nuo stiklo?