Tema: Re: Nuskanuotas pranesimas
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-03-02 16:44:13
Va as ta ir turejau omenyje, jei musu kaimynas butu tada nenuejes tai jam
butu pastu atsiunte, is ko Linas kaskodel kaip visada saipesi.

"Johnas" <johnas@kazhkur.com> wrote in message
|O aš manau taip, kad po kurio laiko, policijoje (jei išsisaugojo kitą to
pranešimo gabaliuką-šaknelę) sumąstys, kad kažkas lyg ir nebuvo atėjęs iki
šiol. Tada ištrauks normalius duomenis, surašys teisingai visą pranešimą ar
šaukimą ar kaip ten jį, ir tada įteiks kaip priklauso.

> [...]
| > |
| > |
| > |