Tema: Re: Nuskanuotas pranesimas
Autorius: Glebas
Data: 2009-03-02 11:36:57
Negaliu as nueiti, man per didele prabanga butent ta diena eiti darbo metu pas juos.
Be to negaliu paskambinti ir paklausti, nes nei bylos numerio, nei protokolo numerio, nei uzpildziusio pareiguno tame pranesime nera. Tai pagal ka man su jais kalbeti? Pagal valstybini numeri prasyti, kad ieskotu? Manai cackinsis ir kiekvienam pasakiusiam valstybini numeri taip ims ir tikrins visas bazes, ar buvo kazkoks kreivas pranesimas parasytas?