Tema: Re: Nuskanuotas pranesimas
Autorius: Glebas
Data: 2009-03-02 12:23:18
Tai gerai, tegu atsiuncia ta baudos kvita, bus idomu ji paskaityti.
Bet prie ko cia antstoliai ir kiek man jie pripaisys uz registruota laiska? a? :)

Minimumas nuo maksimumo skiriasi 50Lt berods. Tai man yra lygiai tiek ar net maziau, kiek prarasiu nedirbdamas ta laika, kai vaziuosiu pas juos :)

Tau siandien bloga diena, kad taip visai be argumentu rasai? ;)