Tema: Re: Nuskanuotas pranesimas
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-03-02 17:09:02
Parasyk kaip baigesi.

news:gogqtm$f2e$1@trimpas.omnitel.net...

| Jei gausi rasteli ant WC popieriaus, kad paskambinkite telefonu tokiu ir
tokiu i policija, tai laikysi oficialiu dokumentu ir skambinsi?

| Prie ko cia Linas? Ir kokio pareiguno liudyjimu nebus pagrindo netiketi?
Kad pazeidziau? Nesigincysiu, pazeidziau. Kad pareigunas ant snieguoto lango
padejo galimai visiskai neteisingai uzpildyta (apie tai ir buvo klausimas!)
saukima? Irgi sutiksiu, gal ir padejo pareigunas, radau, nesupratau,
pamaniau, kad vaikai juokauja.
| Dar karta pasikartosiu - negincyju pazeidimo, jei reikia, sumokesiu as ta
bauda.
| Lapelis tikrai panasus i siuksle, toki ir pats galiu uzpildyti rades
tuscia ismesta, bet ar tai nuo to tampa oficialiu dokumentu?
| O jei tamstai dzin, tai ir kalbek remdamasis konkreciais teises aktais,
bent jau siame groupse, nes kalbos apie atbegancius antstolius, mokesti uz
registruota laiska ir panasiai yra nu tokios nelabai patikimai skambancios
zinok :)

| As ir nesimaivau, as tiesiog nesuprantu kas ten ko prirasinejo, o del to
skambinti i policija nenoriu.
| Nemegstu lysti ten, kur manes nekviecia...
| Ir nebijok, tam tikri veiksmai, siekiant issiaiskinti kas ten visti yra
vyksta. Kaip ir del tokios lapuko uzpildymo formos :)
| Su savo igaliotiniais gali tartis ir kalbetis kiek nori, cia bus kabinetas
su eile uz duru, kur paprasta schema - gailiesi, gauni minimuma, nesigaili -
gauni tris ketvircius baudos.