Tema: Re: Nuskanuotas pranesimas
Autorius: Rivo
Data: 2009-03-02 14:38:20
"Cube" <kryziuotis@gmail.com> wrote in message
news:gogie4$uaa$1@trimpas.omnitel.net...

> Teismas cia tame, kad paprastai snekant policija gali surasyti ka nori, o
> skusti jau reiks teismui. Va ir ziurim ka teismas pasakys. Tinkamai
> neinformuotas - abejoju. Kad turi issikviesti savininka, prasyti duomenu
> apie vairuotoja ir t.t. - taip, turi, bet policija aplamai turi labai daug
> ka daryti, o nedaro ir teismai del formaliu pazeidimu administraciniu
> nutarimu nenaikina. Va policija paims, preziumuos, kad savininkas lygu
> vairuotojas ir uzdes bauda jam.

O as sakau: masina vazineja zmona. Prasom kabint pazeidima ant jos dusios ir
nuimt nuo manosios. Taip pat prasau panaikint man uzdeta bauda beigi
susitarti su anstoliais. Nes neturiu noro pagautas uz greicio virsijima
iskart gaut maksimuma kaip turintis galiojanciu pazeidimų. Ir kodėl as
nebuvau informuotas apie man norimą priskirti pazeidima? (2 dienas mirkes
slapdriboje lapelis vadinamas kose o ne tinkamu informavimu)

kodel gave foto su ne vietoje stovinciu auto sugeba surast kas ir kaip, o
cia nenori. Darba reikia dirbti...

 Ir ka tu tada teisme