Tema: Re: Nuskanuotas pranesimas
Autorius: Johnas
Data: 2009-03-02 13:04:00
Ja, concurrindamas noriu pastebėti, kad ATPK bylos nagrinėjimas be traukiamo adm. atsakomybėn asmens galimas tik tuo atveju, kai yra duomenų, jog asmeniui buvo pranešta apie bylos nagrinėjimo laiką bei vietą, ir tas asmuo nepareiškė prašymo atidėti bylos nagrinėjimą.

Jei byla buvo išnagrinėta policijos pareigūnų pažeidžiant šias nuostatas, apskundus priimtą nutarimą byla bus nagrinėjama Apygardos Adm. teisme.

Terpentinai, nors aš labai nenoriu palaikyti Glebo pozicijos, o bet tačiau pareigūnas neatliko namų darbų. Dėl lapuko užkišimo - ma jį bala. Bet jergutėliau, negi PAreigūnas nesugebėjo susisiekti su savo skyrium ir prakošti info apie a/m savininką? Tiek būtų jau beveik pakankama. Dėl bylos nr. - gali jie aišku svaigti, kad kol kas vyksta tik tyrimas, ir neišduotas bylos nr., nes neaišku, ar tikrai yra pakankamų priežasčių pareigūnui manyti, jog buvo KET pažeidimas.

O savo rekvizitus save gerbiantis pareigūnas tikrai privalėjo įrašyti. Na, gal gėdijasi, gal jo pavardė "Gaidys", bet vistiek privalėjo. Ir išbraukti nereikalingus žodžius skiltyje "įtariamasis nukentėjusysis liudytojas ekspertas vertėjas" :)))

J.