Tema: Re: Duonkepė x
Autorius: ALORA
Data: 2011-01-21 13:33:16
taip. Kažkada laidą mačiau apie olandiškus pomidorus. Jie nugalėjo tik vienu punktu - juose buvo neįtikėtinai didelis cukraus
kiekis. Apskritai Vokietijoje aš atsistebėti negaliu, kaip vaisiai, kurių konsistencija ir rodo, kad jie absoliučiai neprinokę, gali
būti tokie saldūs. Citrusiniuose, granatuose net užuominą į natūralų rūgštumą ar apskritai kažkokį skonį sunku rasti. Stebuklai :)