Tema: Re: Duonkepė x
Autorius: marukas
Data: 2011-01-13 09:03:25
Gal galima moliugu duonos recepta?

"ALORA"  wrote in message news:igkltm$12t$1@trimpas.omnitel.net...

mat kaip... turbūt ta, kurią teko valgyti, buvo labai pusėtina, nes aš taip
ir nesupratau, kam tas vargas :)
O šilta duona daugiau jau nebekenksminga skrandžiui?
Be to sakei, kad naudoji sausa mieles. Turint momeny jų neįtikėtiną
keliamąją galią, greičiausia jose kažko tikrai yra.

beje, moliūgų duoną duonkepėje išsikepti pavyko, bet aš neragavau. O mes ją
tebekepam orkaitėje. Užsišaldžius moliūgų tyrės
porcijomis, bandeles ar duoną išsikepti neužtrunka daugiau 40 min. Ir ji
tikrai verta to darbo :) Ačiū už receptą. PS, su tikrom
mielėm duona buvo suzmekusi..