Tema: Re: Duonkepė x
Autorius: servisas
Data: 2011-01-14 13:53:51
Daznai jei apversi batona- jo apacioje buna tokie kaip "spuogiukai". Tai yra
todel, kad tesla dedama ant perforuotos skardos ir kepdama sulenda i tas
skylutes. Taciau kartais tu spuogiuku ant batono vietomis buna, vietomis ne.
Visada maniau, kad tai todel, kad lupant tesla nuo skardos tiesiog tie
spuogiukai nuplesiami. Pasirodo nifiga- tiems spuogiukams tiesiog nera
galimybes susidaryti, nes "perforuotos skardos" skylutes tiesiog uzlipe
kazkokia juoda mase. O skyluciu diametras kokie 2-3 mm, taigi taip paprastai
noredamas neuzlipysi.
Venas pecius xujak nustojo veikt, atidarom automatikos skyda- o blem, visi
laidai peliu apgriauzti ir trumpina. Keista, miltu (tiesa, pelenu spalvos)
kokie 5 mm vietomis ant grindu, o jos laidus grauzia ;)
Kokia yra kepyklos darbuotoju "specura"? Visada galvojau, kad tai turetu
butu balta prijuoste. Pasidaires po kepyklas, supratau, kad ne- tai yra
brudni treningai.
Siaip tik paguodai galiu pasakyti, kad konditerijos cechuose vaizdas truputi
geresnis.