Tema: Re: Duonkepė x
Autorius: servisas
Data: 2011-01-13 08:43:56
:) As tai esu buves net ne vienoje kepykloje, todel sita fraze kelia
sypsena;)
Newsuose kiek zinau, daug yra afygienu estetu, pvz tokiu, kurie vakaryksti
maista meta lauk, nes mazdaug "jau skonis ne tas, gal ir pagedes". Tokie
estetai pateke i duonos kepykla, speju atpiltu viska, ka yra suvalge nuo pat
gimimo. Nemazam kieky autoservisu svara yra gerokai didesne, nei kepyklose.
Todel sakyti, kad namine duona, kad ir kaip ji butu iskepta yra blogiau, nei
parduotuvine is kepyklos, yra mazu maziausiai nesamone.