Tema: Re: Duonkepė x
Autorius: OoZe <ooze @ mail.lt>
Data: 2011-01-16 14:20:12
Sausos mielės ir sausas raugas - du skirtingi dalykai.

Kaip ir mielės bei (miltų) raugas. Tad kas čia nesuprantama? :)

(Kaip jau buvo rašyta ir cia - anksciau zmones taip pat raugo
pasidžiovindavo.)

Na, o dėl sauso alaus - vyno tabletės jau tikrai yra :)

"ALORA"  wrote in message news:iguhfs$5kn$1@trimpas.omnitel.net...

nežinau, išvertus iš vok. tai sausos mielės. Bet su mano pažinotom sausom
mielėm tai nieko bendra neturi. Tai milteliai, kurie
iškels viska :)