Tema: Re: Duonkepe x
Autorius: ALORA
Data: 2011-01-13 15:13:30
seniau prezervatyvų nebuvo, bet duona taip nekietėdavo. O riebalas - nu ką aš žinau, jei jo ten nereikia, tai kam jį ten dėti. Ir
atrodo tai labai neestetiškai. Bet aišku, skonio reikalas. Čia kepėjai labai madingi ir pasiūla labai didelė, bet man jie neskanūs,
tik saldūs - jokio skonio daugiau nėra, tik saldumas