Tema: Re: Duonkepė x
Autorius: OoZe <ooze @ mail.lt>
Data: 2011-01-16 16:22:32
ne gandai.
ir spauda raso, ir Vokietija jau oficialiai bando teigti, kad buvo ispustas
burbulas.
be to, po kiausiniu, vistu, jau ir kiaulienoje rado...

"ALORA"  wrote in message news:igsi6c$ei7$1@trimpas.omnitel.net...

nežinau, ar iki Lietuvos gandai atėjo, bet Vokietijoj neseniai bio vištų
biokiaušiniuose su visais kilmės dokumentais rado dioksino.
Uždarė n ūkių, nustatė, kad tas dioksinas yra biopašaruose, paruoštuose
pagal visus sertifikatus ir tt ir pan ir  netgi tikrintuose.
Nenustebčiau, jei patyliukais tie patys pašarai su visais sertifikatais ir
dioksinais  gražiai nusėstų ES pakrasčiuose.
Mano galva, jei pats tos vyštos neaugini, tai toksišką vyštą gali gauti
rusiškos ruletės principu :) Jei pats tą vištą savo nuosavam
balkone augini, negali žinoti, koks š yra ir pačiuose geriausiuose
"vakarietiškuose" pašaruose.