Tema: Re: Duonkepe x
Autorius: Sail
Data: 2011-01-13 15:26:48
Nu tai reikia zmona isygyt + 3 vaikus, ir stos viskas i savo vietas.
Siaip Lt duona ir man kazkaip jau gerklej stringa, pasiilgstu batono
nepripuciamo su razinkom uz 22 kapeikas. Ale nebegamina tokiu, progresas kad
ji kur.
Vafliu sokoladiniu tikru pasiilgstu su riebiu pertepimu, o ne dabartiniu
porno-skonio. Ir daug kitu produktu, zuvusiu progreso metu.