Tema: Re: Duonkepė x
Autorius: ALORA
Data: 2011-01-12 19:46:05
niu vat ir radom priežastį - mano rūgštingumas mažas ir lietuviška juoda duona vienas iš produktų, kurių pasiilgstu labiausiai :)
Prėska duona - pietietiško tipo, labiau blynas nei duona
mielės ne blogai, bet su mielėm man moliūgų duona neiškilo, o su sausu raugu - visada iškilo. Todėl įtariu, kad sausame rauge yra
daugiau, nei tik mielės