Tema: Re: Duonkepė x
Autorius: bzik
Data: 2011-01-13 09:23:54
taip, tikros namines neiskepsi ir todel juoda duona perkam. Kartais issikepam kazko panasaus i juoda. Skonis man tinka ir kiek ji teisinga, negaliu pasakyt. Neperkam purikliais iskedentu batonu, nes tiek kiek reikia issikepam patys. Minusas naminiam -  parduotuvinio ilgesnis galiojimas.
Simtamete duonkepe krosni turiu kaime, taciau zinant kiek reikia darbo ir kiek gali but nesekmiu, jos per 6m nebuvau uzkures. Malku gaila :) Kaimyne duonkepe naudoja, bet duonos nekepa. Tik kokius pyragus ar mesos gabala. Duona paprasciau nusipirkt kiek jos reikia, nei sukt galva procesu.
Kaime duona kepdavo paprastai karta per savaite, kelis kepalus. Manau su tradicine kaimiska gali but bedos vien del miltu, kurie siais laikais gerokai kokybiskesni. Pries pora metu mums dave ragaisio, kuris pries 100m buvo sventiniu dienu atributu. Dabar tokiai duonai isgaut reikia i kvietinius miltus gausiai idet selenu :)