Tema: Re: Duonkepė x
Autorius: ALORA
Data: 2011-01-16 21:34:11
melas. Niekas Vokietijoje taip nesakė, čia pakraščiams informacija, nes jūs tuos kiaušus miaumosite. Dar vakar paaiškėjo naujos
aplinkybės ir uždaryta dar apie 1000 fermų. Rasta pašaruose, kalbama apie praktiškai visus gyvulius ir jų produktus. Ir net nebuvo
bandoma sakyti, kad tai nežalinga koncentracija, ji laikoma žalinga