Tema: Re: Duonkepe x
Autorius: ALORA
Data: 2011-01-13 13:48:30
nu tikrai... be to, man už kampo pas tipo kepėją užeiti irgi nėra sunku. Bet Vokietijoje būtent ir yra ta "greitos gamybos" duona.
Tokia, kokia ir buvo mano ragauta iš duonkepių

Apibendrinus padarėm išvadą, kad duonkepės mums nereikia :) Iš pasisakymų atrodo, kad tai grynai skonio reikalas, o ne gerumo. Bet
vieną naujieną sužinojau - pasirodo, duonoj ne mielės, o raugas. Turbūt todėl moliūgų duona su mielėm ir nepavyko.
Pasiskaičius apie raugą nelabai supratau, koks gi ten gyvis tą raugą kildina. Jei nereikia cukraus, tai turbūt ne tos įprastos
mielės.

Ačiū visiems pasisakiusiems, atsiprašau shadow, kad šįkart visą apiburbėjimą teko susirinkti jam (jai?) :)