Tema: Re: Duonkepė x
Autorius: bzik
Data: 2011-01-13 16:02:19
skiriasi poreikiai. Pvz. mes pora kartu per savaite imam po 3l pieno. Atveza moteriske iki duru svieziai pamelzta. Kaimynai tuo tarpu perka UAT piena, nes naminis jiems per greitai sugizta ir kai reikia jo nera po ranka. Man moket 2x brangiau uz gamybinius procesus praejusi nepatrauklu ekonomiskai.
Ukininku turgeliuose nesilankau. Nei kainos zavi, nei ju produktu isskirtinumu tikiu. Tinka ir eilinis turgus su lenkiska kiauliena.