Tema: Re: Duonkepė x
Autorius: Sail
Data: 2011-01-13 11:03:10
Pats palygink - tradicinis pomidoras is tavo bobutes darzo ir progresinis is
olandijos?

Atsikask abieju ir pasakyk, kurs tau geris.

Sena tradicija (ne bile kokia zinoma) as a rule yra geris, seniau tokio sudo
kaip dabar pagamint nemokejo, technologiju nebuvo.
Pameni kokios spurgos buvo tarybiniais laikais, traskiu pavirsium ir su
varskes gabaliukais viduj (tiesa riebokos kartais)?

"shimtas kinieciu" <tehdrama@gramar.nazi> wrote in message
mes ce gal biski shventvagishkai bet. tai tipo progresas yra blogis ane? o
sena tradicyje kokia bebutu tai jau butinai geris ane? ;)