Tema: Re: Duonkepe x
Autorius: OoZe <ooze @ mail.lt>
Data: 2011-01-15 20:08:58
nebutina i duonkepe pilti aliejaus.

"Sail"  wrote in message news:igmtem$a2c$1@trimpas.omnitel.net...

Ne neteko, negyvenau ten ilgiau, tik taip pro sali.

Siaip jei bulka turi kazkiek riebalo, tai man tik pliusas atrodo, reiskia
idejo. O gal ten sviestas pvz, juk i duonkepe irgi aliejaus reikia det.
Kietejimas kita diena man irgi primena duonkepes produkcija, reiskias
no-prezervatyvu neidejo, kas irgi pliusas.

Priminei man turkmeniskus sausainius. Toks vaizdas, kad miltus maiso su
cukrum ir vandieniu ir dziovina saulej. Tai tie popieriaus neriebalindavo.
O va kai lietuviskus "skaiciukus" po to ragaudavau, tai dievuliautumano kiek
ten skonio buvo, ir riebalo, ir vaniles ir visa ko kito. Pasaka tiesiog.